Sabtu, 10 Oktober 2009

Hari yang membengangkan...

Sejak belakangan ni aku rasa cukup bosan dan bengang. Aku tak suka diriku dipermainkan dan ditipu sepanjang masa. Aku rasa mcm tak hargai langsung dalam hidup dia. Memang aku sungguh bengang...
Tak cukup lagi ke dengan pengorbanan aku selama ini? Aku dah banyak berkorban...dah banyak...aku berkorban ape saje demi dia agar dia tak hadapi sebarang tekanan di tempat keje. Tapi ini hadiah yang aku dari dia....aku sungguh kecewa...kecewa dengan dia..
Aku tak minta dia belai aku dengan kemewahan tapi aku minta perhatian...perhatian dari dia..
Tak lebih mana pun aku minta cuma PERHATIAN....mengapa aku ditipu olehnya...mengapa dan kenapa? ape kekurangan diriku ini...Puas aku memikirkannya...kenapa dia jadi begini..AARRRGGHHHHH!!!!!!!
Dah la sakit kepala aku memikirkan ape kekurangan diri aku, ape salah aku....tapi aku tak jumpa pun jawapannya... Aku cuba bertanya, kenapa buat aku begini? Lagu BENGANG dari Akim AF7 semakin aku minati....sebab sekarang aku tengah bengang...huhuhu



Tiada ulasan: